Idol With a Past
Tendou Teru is a lawyer whose dream is to make people smile; after one drunken night, he meets Kashiwagi Tsubasa and Sakuraba Kaoru through the Producer, whom he met at a bar.
As the new members of 315 Productions make progress with their training, they must also determine who they want to be as idols.
While the Dramatic Stars - Tendou Teru, Kashiwagi Tsubasa and Sakuraba Kaoru - prepare for their debut, they talk about their dreams and goals as idols.
The members of Beit - Watanabe Minori, Takajou Kyouji, and Pierre - are shooting a video for the shopping district and decide to help out with their upcoming festival.
S.E.M, a group made up of former high school teachers, is going to have its first performance at a prep school.