The Inca Trail
Cusco to Puno
Having skated the challenging and sometimes dangerous streets of Lima and later hiked high into the Andes mountains to visit Machu Picchu, Madars Apse and his friends head south to the city of Puno.
Crossing the border from Peru to Bolivia, Madars Apse and friends head to the capital city of La Paz where the skate is plenty. Then the guys head up into the mountains to ride some epic hills.