The Inner Circle
When Prime Minister Elvira Kropp is due to resign, political star David Ehrling strives to take her place.
David finds himself in a situation that could cost him the post of prime minister. A worthy challenger emerges.
David gets the opportunity to share his values when he takes the stage with the prime minister. However, the press and police question him about his past.
David deals with increasing pressure as his secrets grow closer to being revealed. Joel and Rasmus' trip to Visby doesn't go as planned.
David and Lena get closer to figuring out who is behind everything. Lena's past comes to light when she receives a visit from an old acquaintance.