The Iris Affair
Iris Nixon steals an enigmatic code from genius philanthropist Cameron Beck and disappears. A tense countdown ensues as she races to unravel the code's mystery, with Cameron in pursuit.
Charlie Big Potatoes
Master codebreaker Iris Nixon, once employed by charming entrepreneur Cameron Beck, is on the run in Sardinia, but her cover is blown.
More Than Zero, Less Than One
With Sardinian police and corrupt agents from Rome closing in, Iris is forced to blackmail local cop Teo in a desperate bid for escape.
As Joy is captured, Iris seeks Teo's help. Iris and Joy enter uncharted territory, leading to a showdown with Cameron.
Cameron's investor Hugo Pym wants to activate the quantum computer 'Charlie' at any cost. Iris tries to free Joy through a trade deal while simultaneously pursuing another plan.