The Jellies
Following a family of jellyfish and their human son, 16-year-old Cornell. Cornell is a sensitive young man who learns that he was adopted at birth, which sets off a string of events as he spirals out of control on a journey to find himself.
Gangsta's Paradise
When Debbie and Barry struggle with their marriage, Cornell tries to step in and save it.
Ray's Perfect Date
Ray does not have a date for the prom, so Cornell goes to enormous lengths to help a friend out.
To deal with the womanly changes her body is going through, KY goes on a dating show.