The Killer Closer
Dubbed 'the killer closer', former Detective Lindy Gligorijevic revisits the most shocking cases she investigated while she was with the Foothill Homicide Unit in Los Angeles and reveals how she convinced the most cold-blooded killers to confess.
Roadside Homicide
LAPD Homicide Detective Lindy Gligorijevic investigates the death of a young woman whose body is found in the backseat of her burnt-out car. Lindy must piece together the victim's last hours and find the suspect.
Deadly Dessert
LAPD Homicide Detective Lindy Gligorijevic deals with a baffling case after a man opens fire on a ninja who broke into his home. To close the case, she must investigate the events leading up to the shooting.
LAPD Homicide Detective Lindy Gligorijevic works a gruesome case when two men are shot at a seedy hotel. With dozens of motel guests, the suspect list is long and she soon finds herself entering a stalemate.
LAPD Homicide Detective Lindy Gligorijevic investigates the death of a woman whose body is found stabbed to death. To find the killer, she investigates what led up to such a vicious killing.