The Killer Nanny: Did She Do It?
A reexamination of the evidence from Louise Woodward's 1997 murder trial, focusing on the case against her. With exclusive access to the prosecution team and the investigating detective, we ask why they believe Louise shook Matthew to death.
Louise Woodward's legal team try to prove she didn't shake baby Matthew to death. Two jurors tell us why they came to the verdict they did, and whether they believed the defence claim that this was a witch hunt.
Those caught up in the Louise Woodward trial reveal how the case still affects them today, and key prosecution witness Dr Patrick Barnes explains why he's changed his mind about the science.