The Lady Killers
Sabah Khan
A love triangle between two sisters and one of their husbands led to a shocking murder. Detectives look back at the case that proved love can ruin any family bond.
Christopher Donnelly was found battered with 78 visible injuries in Aylesbury, Buckinghamshire. His wife, Hannegret, had been abusing him at home for years.
A classic love triangle that lasted 16 years led to a shocking murder by Lakhvir Singh in 2009. Her method of killing gave her the nickname ‘The Curry Killer’.
28-year-old Mahmuda Khatan stabbed her husband of only one month on his birthday. Police detectives, experts and acquaintances discuss why she murdered him.