THE MARGINAL SERVICE
After being fired from his detective job, Brian receives a strange letter; he heads to the address written on the envelope and finds himself among the Marginal Service; this motley crew of fearless men and a woman are tasked with hunting down aliens.
The Marginal Service is an organisation that specializes in solving crimes related to Marginal Beings. They fight the Marginal Beings tirelessly to protect Earth.
Brian wakes up to a cyberattack on the Marginal Service on Christmas morning, which includes embarrassing photos and a possible data leakage.