The Maury Show
Veteran TV journalist Maury Povich tackles volatile issues with his guests and studio audience. Known widely for offering guests the chance to take DNA tests to prove or disprove paternity, Povich's show also frequently utilizes lie-detector tests. Cheaters, out-of-control teens, and moments caught on tape are common segments of the show as well.