The Messengers
Hunting for the Horseman of War, Joshua, Erin and Peter make advances for the group. Raul and Vera stray, causing unexpected consequences. Vera rethinks her purpose after discovering her gift.
Erin tries to celebrate Amy's birthday in peace, and Raul lends a hand as Joshua attempts to jumpstart his visions.
During a united search for the Second Horseman of the Apocalypse, Vera and Alan continue their investigation into the genesis stone's secrets. Erin learns the price of her gift.