The Nate & Jeremiah Home Project
Nate Berkus and Jeremiah Brent help families moving into a new place let go of the things they no longer need to get a fresh start.
The Make Mom Proud Project
Keeping their mother's memory alive is top priority for two sisters who just inherited their childhood home; they need Nate and Jeremiah to help decide what can be upcycled to create a personalized, modern home for their families.
A pair of first-time homeowners traded in their tiny rental for a roomier home, but the lack of storage space seems to have followed them; Nate and Jeremiah help transform this family's disjointed house into a place that feels like their own home.
Two new parents fell in love with their Victorian's character and history, but the old-fashioned layout isn't working for their young family; Nate and Jeremiah rework the design to create a bedroom suite and kids' spaces.
A man bought his mother a home as thanks for all her years of sacrifice for his family, but her charming 1920s property is in bad need of an update; after sorting through cabinets of knick-knacks, Nate and Jeremiah create a show-stopping kitchen.
A couple fell for the original charm of a crumbly 1920s colonial, but they need Nate and Jeremiah's help to make it functional for their family; before renovations begin, the duo must determine what stays from a collection of hand-me-down furniture.