The New Front
Trainee police officer Julia falls in love with a mysterious, secretive young man and ends up entangled in a right-wing extremist conspiracy.
Julia wakes up in the hospital, while Nick has vanished without a trace. Julia's father realises she is in danger after he recognises her description of the ring the attacker was wearing.
At the sawmill, Nick is captured and tortured. Julia discovers the bomb-making bunker and must defend herself from attack.