The Note
Explore the secret history of music. From found sound to lost revolutionaries, discover the people, events, and technology that changed lives and continue to shape the future.
Shaping the Sound of NY
Alex Rosner’s love for records and hi-fi technology led him to become one of New York City's most famous sound engineers and he soundtracked most of the city's iconic disco clubs during the 1970s.