The Perfect Deal
When former high school friends Lee Jun Seong (Yoo Seung Ho) and Song Jae Hyo (Kim Dong Hwi) meet their former classmate Park Min Woo (Yoo Su Bin) for drinks one night, the booze flows and flows until the latter passes out drunk. Jun Seong and Jae Hyo are both mired in financial difficulties. The former has had to turn his back on a promising sports career, and is now being swallowed up by a mountain of debt. Jae Hyo, meanwhile, is struggling to make ends meet as he tries to make his way through medical school. Min Woo, on the other hand, comes from a wealthy family and has no financial worries. As he slumps over the table in his drunken stupor, his former classmates hatch a plan. They decide to fake a kidnapping in a bid to raise the money they both need. But things quickly take an unexpected turn – and little do they know, a witness has seen key events that could spring their rouse...and land them all in very hot water! “The Deal” is a 2023 South Korean drama series that was directed by Lee Jung Gon.