The Pretender
Jarod becomes the head of security at a Las Vegas casino to investigate a showgirl's murder and help out an ageing Elvis impersonator.
Motorcycle policeman Jarod (Michael T. Weiss) investigates a security guard's murder possibly linked to rogue cops moonlighting as jewel thieves.