The Rise and Fall of Boris Johnson
A revealing look at Boris Johnson's spectacular rise and fall by talking to the people closest to him, both friends and enemies. Using incredible rarely-seen archive material, we explore the motives of the man and the strategy of the politician.
Having shocked pollsters with his Brexit victory, Boris becomes favourite to be the next PM. Then he's betrayed and outmanoeuvred to end up in the political wilderness. But Boris has a plan to come back to enact revenge.