The Serial Killer's Apprentice
Dr. Katherine Ramsland interviews Elmer Wayne Henley, the sole survivor of the 1973 Houston Mass Murders, to unravel his chilling journey from manipulated teen to convicted killer — and the terrifying truth behind the line between victim and predator.