The Silent Noise
Echoes
Eli's world shatters when his beloved teacher, Sam Ignacio, apparently takes his own life, sending the Carpio family into a tailspin of grief and disbelief.
Fault Lines
While the town prepare to lay Sam to rest, Jackie finds herself at odds with the public’s desire for closure, unable to shake the feeling that his suicide was staged.
Manu and Jackie suspect that Mayor Dominguez is involved in Sam's death; Matteo grows burdened with Jem's pregnancy, causing him to cut ties with her.
Matteo finally comes clean to his parents after Jem hurls serious accusations against him online. Now a suspect in Sam's case, Jackie and Anton do everything they can to protect their son. However, the truth now hangs between Matteo's word and that.
Even after Ted confesses to killing his own sister, Jackie doesn't believe that is the whole truth to the case. To Anton's horror, his phone buzzes with messages from Sam's number that demand a price for keeping his secrets. Meanwhile, Eli makes an unexpected friend, but not everyone in the family is welcoming.