The Test
The Australian men's cricket team attempts to rebuild its reputation after being rocked by the sandpaper scandal of 2018.
A New Beginning
Australian Cricket suffers a crisis when some players are suspended for cheating. Justin Langer is appointed the new coach and must try to rebuild the team's culture and regain their position on top of world cricket. It is a long road ahead.
Trust in the Plan
The test team, with some fresh faces, take on Pakistan in Dubai. They must battle the oppressive heat and their growing pains in the process. For the new captain Tim Paine, the time has come to stand up when his team needs him most.
Back on home turf, Australia face a strong Indian side led by Virat Kohli, but they are still trying to perfect the line-up. When the pressure comes on, again they turn to new captain Tim Paine to stand up to the Indian opposition.
Australia and India are deadlocked in the series, but when they face off on cricket's biggest day, the Australian's face their biggest challenge yet. Coach Justin Langer is forced to change his outlook, if his team is to rise above.
The Australian One Day team travel to India, facing one of the world's strongest teams, and the world's most passionate fans. The ODI captain Aaron Finch must overcome bad form to lead his team to a miracle victory.
Suspended players Steve Smith and Dave Warner rejoin the side ahead of the World Cup. As they take to the field, the team realise the shadow of the suspensions still lingers, and they must unite if they are to beat the rest of the world.