The Twisted Tale of Amanda Knox
Under mounting pressure, the police try to break Amanda and Raffaele; Edda races to reunite with her daughter.
As Amanda, Raffaele and Patrick Lumumba enter prison, Giuliano Mignini, their prosecutor, continues to build his case against them while the media's reporting turns Amanda into a monster.
A wrench is thrown in Mignini's case and the search for a new suspect, Rudy Guede, begins; as the highly anticipated trial unfolds, Amanda's choices continue to be scrutinized by the press.
As the trial continues and Raffaele's days in prison turn to months and years, his heartbreaking history unfolds. Raffaele is urged to separate his defence from Amanda's before the verdict comes in.
After the verdict, Amanda falls into a depression, resigning herself to making the best of life in prison; as her appeal approaches and new facts come to light, Amanda decides she will not make the same mistakes that she made in her first trial.