The Ultimate Run
Markus Eder is arguably the world’s most versatile skier – here he combines and progresses the various sub-genres of modern freeskiing like never before.
Behind the scenes
Take an exciting look back at all the ups and downs from more than 109 filming days. From conception to completion, this is your ultimate guide to The Ultimate Run.
After a run of success in the freeride world, Markus considers new directions, and it's the prospect of realising a childhood dream that sends him down an exciting and enthralling pathway.
When things get intense who do you turn to? Markus calls upon his old hometown crew, who pull out all the stops to make The Ultimate Run a possibility.
Hailing from the high-alpine, icy world of Zermatt, Markus knows that Sam Anthamatten is the man who'll push his skiing to its very limits. How will he handle it?