The VAR Room
Go With The Heart
Brian, Andre, and Gary are quite possibly the worst VAR team in the world. After a terrible decision leads to a chaotic pitch invasion, department manager Martin brings in a very special guest.
The Germans Are Coming
Brian, Andre and Gary miraculously find themselves refereeing the Euros, closely monitored by an intimidating German UEFA official. The boys have some explaining to do when a rogue TikTok recorded in the VAR room accidentally goes viral.
Now unemployed, the VAR lads and Martin struggle to adjust to normal life. When all seems lost, they discover a crucial piece of evidence that could help reclaim their seats in the beloved VAR room.
Brian, Andre, Gary and Martin are reinstated and look forward to refereeing the final of the Euros, but when the only true talent in the group falls sick, Martin must step forward to save the day.