The Victorian Murder Files
The Glasgow Poisoning
When police discover a young man's body in a Glasgow bedsit, their investigation reveals he died by arsenic poisoning. Was it murder or suicide?
When a woman's head is found in a package, police must identity her and the story of her life. The case reveals bigamy, betrayal and brutal murder.
A case delving into the exploitative world of baby-farming reveals a terrifying psychopath hiding behind the mask of a caring adoptive mother.
A body is found under a kitchen floor, and the homeowners are on the run. After their arrest they have different stories about how the victim died.
Two young women are poisoned by a mysterious man called Fred. Can the police track down this man in time to stop him killing again?