The Weekend Workshop
Passion Projects, Pizza And Wine
Kate is building a pizza oven from scratch using clay from her own soil. And, Max dreams up a grand plan to create an outdoor hot tub made from an old Land Rover.
Kate builds stylish garden furniture from scaffolding boards and a bucket. Plus, Max takes on an emotional project for a woman.
Kate uses soil to build a grass armchair that overlooks the Wye Valley. Plus, Zoe transforms an old television into a cocktail cabinet.
Kate turns a washing machine drum into a fire pit. Plus, Zoe revamps a coffee table using hundreds of sweets.
Kate transforms an entire corner of her garden. And Zoe builds an outdoor play area for her friend's kids.