Three Dads
Hirabayashi Takuto (Horii Arata), Kyohei Hano (Yuki Yamada), and Hajime Okayama (Mitsuya Ryo) are three carefree friends sharing a rented house. Their comfortable life is suddenly disrupted when Takuto discovers an abandoned baby with a mysterious note claiming "This is your baby." Unsure of the child's parentage, the three inexperienced men must navigate unexpected fatherhood together. As they struggle to care for the infant, they face the challenges of determining the real father and wondering if the baby's mother will ever return. Their journey of accidental co-parenting tests their friendship and forces them to grow up quickly. This is a 2017 Japanese comedy-drama series directed by Okamoto Shingo and Komaki Sakura.