TikTok: Murder Gone Viral
The Mother and Daughter Killers
In the early hours of the 11th of February, 2022, two 21-year-old men - Saqib Hussain and Hashim Ijazuddin - were found dead in a burning car on the A46 in Leicestershire. Within a short time, police arrested two unlikely culprits: 22-year-old TikTok influencer Mahek Bukhari and her 45-year-old mother Ansreen. Mahek from Stoke-on-Trent has over 160,000 followers on TikTok and many millions of views - her mum Ansreen regularly appeared in her videos.
Alexis Sharkey disappeared in November 2020. A truck driver spotted a body dumped at the side of a road in Houston, and the police confirmed that it was Alexis. Just two weeks after Alexis was found dead, her husband Tom also disappeared.
In a case that drew millions of views on TikTok, 17-year-old Charlie Cosser was fatally stabbed by 16-year-old Yura Varybrus at an end-of-term summer party for teenagers after asking him to leave for making a girl uncomfortable.
Thirteen-year-old Tristyn Bailey was an All-American cheerleader who was savagely murdered by 14-year-old Aiden Fucci, a boy she knew from school, in a case that attracted millions of views and heated debate on TikTok.