TikTok: Under the Influence
Is the most popular app in the world working for the Chinese government? Episode 2: Under Donald Trump’s mandate, Chinese tech-giant Huawei is accused of spying. This marks a turning point in Sino-American relations and TikTok is drawn into an economic confrontation between the two countries.