Til Death
A veteran married couple give cynical advice to the newlyweds who've moved in next door. In this pilot episode, the Woodcocks' argument about a pool table spills over into the Starks' house with surprising results.
Joy's jealousy is roused when she hears of Jeff's romantic proposal to Steph. As a result, she reminds Eddie that he never gave her an engagement ring, and so Jeff steps in to help Eddie give Joy the ring she always wanted.
Eddie attempts to pull the wool over Joy's eyes by lying about his whereabouts when he is practising with his band, but he underestimates his wife's guile and intuition.