Tim Gunn's Guide to Style
Aimed at every woman who has stared bleakly into her closet and despaired of "making it work," this one-hour series follows `Project Runway' design mentor Tim Gunn and his "fashion accomplice" and personal stylist Gretta Monahan, as they work with fashion-challenged females to help each identify her singular personal style and acquire the kinds of shopping strategies that will culminate in an improved wardrobe, not to mention a renewed self-confidence.