Time Warp
Massachusetts Institute of Technology scientist and engineer Jeff Lieberman bends time and blows minds as he uses state-of-the-art camera equipment and editing techniques to allow viewers to see what happens in cracks, crashes and punches to the face, as well as other events that take place far too quickly for the naked eye to register exactly what happens.
Jeff and Matt use their slow motion cameras to assess the effects of a taser gun, the athletic prowess of a record-breaking pole vaulter and the strength of a jackhammer.
Human crash test dummy Rusty Haight helps out the police by intentionally crashing his car, and Jeff and Matt are there to capture it all. Plus, two archers show off their skills.