To Be Hero
Second Day as a Superhero: Brutal, Brutal, Brutal Death
Earth's superhero must fend off many threats - his perverted neighbour, invading aliens, and the boy making moves on his daughter.
The aliens figure out that Min-chan is the superhero's weakness and try to attack her.