Top Gear America
The team explore the classic car resale market. If you have a million to spend then Dax, Jethro and Rob have just the car for you.
Dax, Rob and Jethro attempt to fix the sport of rally racing in an Infiniti, a Nissan and a Subaru, while Dax nurses an injury. Meanwhile, Dax teaches us how to pull a fast one on a significant other while reviewing the new BMW X5M Competition.