Topp Dogg: All-Kill
Topp Dogg, the dynamic hip-hop group, takes center stage in Soompi's groundbreaking web variety show "Topp Dogg All-Kill!" From May 23 to July 25, the members tackle fan-submitted missions every Monday at 9PM KST, showcasing their creativity, teamwork, and musical talents. Pushing their limits, the group not only completes challenges but also demonstrates their artistic prowess by writing, producing, and recording the show's original soundtrack. With infectious energy and genuine camaraderie, Topp Dogg invites viewers to join their exciting mission-driven journey. This is a 2014 South Korean variety show featuring the talented members of Topp Dogg.