Tougen Anki
After a Momotaro assassin suddenly kills his adoptive father, Shiki vows to avenge him. But first, he must learn to control his newly awakened Oni blood.
Oni's Blood
Teenager Shiki is attacked by a mysterious man. As his foster father Tsuyoshi helps him flee, he learns of his surprising and legendary heritage.
Shiki wakes up confused in front of Naito, who explains the situation with the Oni and the Momotaro.
Mudano splits new students into teams before the strange game of tag begins, but Shiki soon gets into a fight with his teammate Jin Kougasaki.
Shiki manages to trigger Blood Eclipse Release, bringing down the Blood Titan, but he collapses after draining too much blood. Meanwhile, Jin ignores the fallen Shiki and Homare, and charges straight at Mudano.
The Oni bodies are seeded with Tsubakiri's bacteria. Reanimated by his power, the corpses turn on their former comrades. With the non-combat support staff and the wounded unable to fight back, the Kyoto base is pushed to the brink of collapse.