Tracked
Eight pairs of teams race around New Zealand in an attempt to reach an evacuation zone before they get caught by a group of elite trackers.
The seven remaining teams struggle in the extreme bush of Fiordland. Plus, the cracks start to emerge between teammates when they get completely lost.
The teams must escape from a deadly glacier before undergoing two intensive days in the wilderness. And one team make a fatal error in view of the trackers.
Tensions rise in Team Orange when they lose their map again. Team Blue face intense pressure as they are strategically targeted by the remaining teams.
For the 24-hour challenge, teams are chased day and night by the trackers. And, to make matters worse for the contestants, they've doubled their numbers.
With four teams remaining, the pressure to escape from the relentless trackers is higher than ever. An argument leads to a catastrophic sequence of events.