Trackers
Three stories about South Africa weave together involving organised crime, smuggling diamonds, state security and an international terrorist plot.
Cape Town's Presidential Bureau of Intelligence launches an investigation into a terrorist plot, while a shadowy smuggling operation gets underway in Loxton.
Lemmer, Inkunzi, Osman and the PBI all attempt to track down the elusive Flea. Janina contemplates soliciting help from the CIA.
After shooting Nkunzi, Lemmer steals a car and is pursued by the PBI. Having slept with Becker, Milla is in trouble when he comes to the attention of the PBI.
With Osman in a coma, Daoud takes the reigns on the diamond exchange with Flea, while Flea makes a desperate appeal to Lemmer for backup.
With Quinn at the helm, the PBI move in on Osman's men¿but soon find themselves running in circles. Season finale.