Traitors
Feef is midway through spy training and longs for adventure, but with the war coming to an end, she finds herself working at a desk within the British civil service instead. Feef is then seduced by an American agent into spying on her own country.
With no one left to protect her, Feef is forced into the mole's path when she is asked to try and `turn' them, while escaping a new and dangerous enemy. Hugh gives Feef an ultimatum.