Trans Am
The Bandit Is Back
Brothers Scott and Todd Warmack are obsessed with muscle cars. They set out to build brand-new Trans Ams, while also modifying and restoring other classics.
Scott takes a huge gamble when he drops a new SLX motor into a rare 1970s Vista Cruiser against a customer's wishes, at Worldwide, customisation of new Trans Ams threatens to derail the operation.
Scott rebuilds a rare 1974 Super Duty Trans Am for an owner who wants to race. Meanwhile, at Worldwide, the future is on the line when Tod encounters critical problems with the Super Duty he is building for SEMA.