Trash Truck
Six-year-old Hank and his best pal, a giant rubbish truck, go on lots of adventures, from learning how to fly to going to the movies.
Four Wheels & Flies
Trash Truck gets upset after learning he wasn't built to fly, so Hank, Walter, Donny, and Ms. Mona help find a unique way for him to take flight.
Slumber Party
Hank invites Trash Truck, Walter and Donny to their first-ever sleepover, during which they will spend the dark night slumbering in a backyard tent.
Hank's little sister, Olive, wants to learn how to surf, so Ms. Mona gives her tips and tricks and teaches the pals how to find the perfect wave.