Trickster
Kobayashi somehow feels that maybe he can die if he stays with Hanasaki, so he joins the Boy Detectives' Club.
After school, Inoue watches Katsuta's tennis club practise before heading home, and Hanasaki tests out some tools of the Boy Detectives' Club trade.
Hanasaki has been trying to help Kobayashi die, but nothing has worked; while Akechi is away, Hanasaki takes the liberty of accepting six job requests.