A Call to Service
George Shultz was dean of the business school at the University of Chicago and held other Cabinet posts before becoming Secretary of State under President Ronald Reagan.
Nicaraguan Contras and Iran hostage situations; Corazon Aquino is elected president in the Philippines following her husband's assassination.
Reykjavík summit; nuclear-arms-reduction pact; George Shultz leaves the State Department in 1989.