Twin Peaks
A crime drama mixed with healthy doses of the surreal, this series is about FBI Agent Dale Cooper, who travels to the small logging town of Twin Peaks to solve the murder of seemingly innocent high schooler Laura Palmer. Almost nothing is as it seems, however, and the show's sometimes eerie visuals, oddball characters and wild dream sequences drive the point home.
As Agent Cooper's investigation into Laura Palmer's murder continues, he interrogates her secret boyfriend. Dr Jacoby conceals crucial information.
Emotions boil over at Laura's funeral. Meanwhile, Cooper learns of a secret society formed to fight evil surrounding the town.
Cooper and Truman track down the one-armed man and some strange new evidence in Laura Palmer's murder, Norma Jennings goes to a parole board hearing for her husband, and Audrey Horne decides to begin her own investigation.