Twisted Killers
The Leaf Killer
In suburban Ohio, an entire family goes missing while their house is filled with ominous blood stains. The mystery deepens when it is revealed that the daughter was kidnapped and kept on a bed of leaves.
Experts analyse the actions of an utterly unsuspecting, highly organised serial killer who nearly got away with his crimes when women disappeared at an alarming rate in Woonsocket, Rhode Island.