Two Worlds
Khram (Nat Natasit Uareksit) is engulfed in grief and despair after his close friend Phupha (Gun Thapanawat Kaewbumrung) was tragically murdered. As he tries to process his emotions, he stumbles upon a mystical lake that unexpectedly transports him to a parallel universe. There, Khram meets Thai (Max Kornthas Rujeerattanavorapan), a man who somehow resembles the murderer of both Phupha and Khram's mother in his original universe but also carries a deep connection to Khram's past. Thai had loved Khram in his own universe, but their love story was abruptly ended when Thai's father killed Khram. As Khram navigates this new world, he grapples with anger and betrayal toward Thai, while also confronting his undeniable attraction to him, who is unaware of how far their shared history goes. Can their love transcend dimensions – and tragedy? This drama was adapted from the web novel "2 Worlds" by Prang.