UFO
A story in the New York Times reveals that the Pentagon secretly spent years studying UFOs, casting new light on unexplained UFO sightings in America.
As the world reels from revelations of U.S. government interest in UFOs, a few dissenting voices suggest that apparent interest might actually be a disinformation campaign.
When an acclaimed Harvard psychiatrist investigates the phenomenon of alien abductions, he proves that these bizarre experiences can't be so eagerly dismissed.