Ultimatum
After the explosion, tension is stretched thin in the hospital. The kidnapper, Korňan, refuses to negotiate as he wants to wait for Dano, while the Minister of Defence’s health is threatened.
Dano must come up with a plan to raise funds for an operation when it's clear that the current cardiac team can't help the Defence Minister. But is saving the Minister's life a priority for everyone?