Unbelievable
When a teen reports being raped, then recants her story, two female detectives follow evidence that could reveal the truth; based on a true story.
Marie struggles with the fallout from her retraction; three years later in Colorado, Det. Karen Duvall investigates a strikingly similar attack.
As Karen and Grace Rasmussen compare notes on their cases, they consider an alarming possibility; in Washington, Marie's name gets leaked to the press.
After meeting with another victim, Grace and Karen reach out to the FBI for help connecting the dots; Marie finds herself in a legal nightmare.
As the team juggles small breakthroughs and mounting frustrations, a fresh lead takes Karen across state lines; Marie faces new issues at work.
Grace takes a bold step to get close to a suspect, Elias the intern makes a critical discovery and Marie slips into increasingly reckless behaviour.