Unbreakable Kimmy Schmidt
Kimmy Goes Outside!
Imprisoned by a cult leader as a teenager, Midwesterner Kimmy Schmidt is freed after 15 years; the first thing she decides to do is move to New York.
Kimmy has to throw an acceptable kids' birthday party to keep her new job with the filthy rich Voorhees family.
Kimmy and Jacqueline try to hide their pasts; Titus lies to Lillian about money so he can spend it on headshots for his future.
Kimmy has an eye-opening experience when Jacqueline introduces her to a plastic surgeon; Titus auditions for a Spider-Man musical.
Kimmy's bunker-mate Cyndee visits New York with her new boyfriend, Brandon, whom Titus promptly outs; Charles makes his move with Kimmy.
Kimmy's GED class isn't as educational as she'd hoped; Lillian helps Titus shoot a music video in Jacqueline's house.