Unchained Love
Six years after his brother's brutal murder, Xiao Duo (Dylan Wang) has risen to power as the emperor’s right-hand man in the Imperial palace, driven solely by his thirst for revenge. He allies himself with the feeble Fu Wang (Peter Ho), who temporarily holds the Imperial throne despite the Empress' own schemes for power. When Fu Wang spares the life of the former Emperor's concubine, Bu Yin Lou (Chen Yu Qi), Xiao Duo sees an opportunity to use her in his plans. But as he spends time with the captivating Yin Lou, Xiao Duo's icy resolve begins to thaw. Torn between his deep-seated desire for revenge and the unexpected stirrings of love, Xiao Duo must confront the possibility that his pursuit of vengeance may lead to his own undoing. This 2022 Chinese historical comedy drama was directed by Wu Qiang, based on the story Stupa by You Si Jie.